Skorzystaj z RABATU -10% z kodem "10lato

Reklamacje

W przypadku zakupu uszkodzonego towaru klient ma prawo odstąpienia od umowy a nasza firma pokryje wszelkie koszty z tym związane lub osoba kupująca może zażądać obniżenia cen towaru lub wymianę na ten sam pełnowartościowy towar. Skontaktuj się z Nami w celu zgłoszenia reklamacji.

Sklep LILILO zobowiązuję się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.

Produkty z reklamacji należy wysłać kurierem. Paczki za pobraniem nie będą przez nas odbierane.

Pobierz formularz reklamacji


Zwroty

Akceptujemy zwroty i wymiany zamówionych w naszym sklepie produktów. Konsument ma prawo dokonać zwrotu Towaru w terminie do 14 dni od daty zakupu. Zwrot rozliczony zostanie w takiej samej formie jak został dokonany zakup w terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki zwrotnej. Rzeczy z wyprzedaży nie podlegają zwrotowi.

1) Pobierz formularz odstąpienia od umowy z naszej strony internetowej i dołącz go do paczki. Pobierz formularz

2) Zaadresuj paczkę na nasz adres:
LILILO
ul. Żwirki 29d/109
63-400 Ostrów Wielkopolski

3) Produkty ze zwrotów należy wysłać kurierem. Paczki za pobraniem nie będą przez nas odbierane.

Pobierz formularz zwrotu