BLACK WEEK -20% z kodem "20" od 26.11 do 01.12

Reklamacje

W przypadku zakupu uszkodzonego towaru klient ma prawo odstąpienia od umowy a nasza firma pokryje wszelkie koszty z tym związane lub osoba kupująca może zażądać obniżenia cen towaru lub wymianę na ten sam pełnowartościowy towar. Skontaktuj się z Nami w celu zgłoszenia reklamacji.

Sklep LILILO zobowiązuję się do rozpatrzenia reklamacji w ciągu 14 dni od momentu otrzymania przesyłki.

Produkty z reklamacji należy wysłać kurierem. Paczki za pobraniem nie będą przez nas odbierane.

Pobierz formularz reklamacji


Zwroty

Akceptujemy zwroty i wymiany zamówionych w naszym sklepie produktów. Konsument ma prawo dokonać zwrotu Towaru w terminie do 14 dni od daty zakupu. Zwrot rozliczony zostanie w takiej samej formie jak został dokonany zakup w terminie do 14 dni od daty otrzymania przesyłki zwrotnej. Rzeczy z wyprzedaży nie podlegają zwrotowi.

1) Pobierz formularz odstąpienia od umowy z naszej strony internetowej i dołącz go do paczki. Pobierz formularz

2) Zaadresuj paczkę na nasz adres:
LILILO
ul. Żwirki 29d/109
63-400 Ostrów Wielkopolski

3) Produkty ze zwrotów należy wysłać kurierem. Paczki za pobraniem nie będą przez nas odbierane.

Pobierz formularz zwrotu


Wymiany

Rozmiar który zamówiłaś jest za mały lub za duży, co wtedy?

Często nas pytacie czy można wymienić produkty na mniejszy lub większy rozmiar. Oczywiście, że można, ale zalecamy aby wymianę robić w taki sposób:

1. Pobierz formularz zwrotu i odeślij nam produkty (my zwrócimy Ci pieniążki)

2. Złóż drugie zamówienie z rozmiarem prawidłowym.

W ten sposób Ty otrzymasz szybko nowe produkty, ponieważ nie musisz czekać, aż my otrzymamy od Ciebie przesyłkę ze zwrotem, aby wysłać nowe produkty.


  • ul. Żwirki 29d/109, 63-400 Ostrów Wlkp.
  • +48 660 928 439
  • kontakt@lililo.pl
  • 24h

All Rights Reserved Lililo.